تابلو شاسی و تابلو بوم برای زیبایی دکوراسیون داخلی

تابلو شاسی و تابلو بوم برای زیبایی دکوراسیون داخلی

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

با استفاده از تابلوها می توان بخوبی دکوراسیون داخلی زیبا را برای خود فراهم نمایید. تابلو شاسی و تابلو بوم از مرسوم ترین تابلوها بوده که کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی دارند، همچنین قیمت این تابلوها ارزان بوده و براحتی می توان حمل و نقل و نصب آن ها را انجام داد.

تابلو بوم چیست؟

تابلو بوم یا تابلو کنواس بر روی کاغذ کنواس چاپ صورت گرفته و زیبایی و رزولیشن چاپی بالا در آن بدست می آید. تابلو بوم ها از دسته تابلوهای نوین برای دکوراسیون محسوب شده و از آنجایی که قدرت جذب مناسبی کنواس دارد، رزولیشن و کیفیت چاپ مناسب فراهم می شود.

فراهم بودن تهیه تابلو در ابعاد مختلف و امکان چاپ طرح های مختلف بر روی کنواس از مزایای چاپ روی تابلو بوم است.

برای خرید تابلو بوم، می توان طرح های یک تکه یا چند تکه را انتخاب کرد. انتخاب طرح بسته به نظر خود مشتری دارد. در نوع تابلوبوم های چند تکه، تصویر و نمای کلی از چیدن قسمت های مختلف تصویر بدست می آید. این طرح ها برای محیط ها با دکوراسیون ویژه و لاکچری بسیار ممتاز و زیبا می باشند.

تابلو شاسی چیست؟

تابلو شاسی در بین تابلوهای دیواری از محبوبیت بالایی برخوردار است و کاربرد آن بسیار طولانی شده است. جنس این نوع تابلوها فیبر یا ام دی اف است. به دلیل جنس خاصی که دارند، امکان برش آسان آن وجود دارد. همچنین این جنس ارزان بودن و قابلیت جابجایی آسان را برای تابلو فراهم می نماید که سایر تابلوها از آن برخوردار نیستند.

برای چاپ تابلو شاسی در گام نخست چاپ روی کاغذ مخصوص چاپ شده و سپس لمینت کردن طرح روی تابلو شاسی انجام می شود. چاپ روی تابلو شاسی ماندگار بوده و در زمان طولانی می توان از آن برای زیبایی دکوراسیون بهره برد.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

تابلو شاسی ها را می توا در ضخامت های مختلف تهیه کرد که این مورد در استقامت و کیفیت چاپ تهیه شده بر روی آن نیز تاثیرگذار است. از این رو می توانید تابلو شاسی را در ضخامت های ۸، ۱۶ و ۳۰ میلیمتری تهیه و استفاده نمایید. برای خرید تابلو شاسی در ابعاد مختلف بایستی مشخصات جنس مورد استفاده را به واحد چاپی ارائه دهید.

برای چاپ روی تابلو شاسی می توان از دو نوع چاپ سیلک و متالیک بهره برد. در نوع اول چاپ روی کاغذ به صورت مات انجام می شود ولی در نوع چاپ سیلک چاپ روی کاغذ به صورت براق انجام می شود. نوع دوم درخشان تر بوده و سطح بدست آمده صاف و نرم است.

تابلو هدیه ای شیک و ارزان

اگر به فکر هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود هستید و می خواهید هدیه ای ماندگار به آن ها دهید، پیشنهاد ما استفاده از تابلوها است. این هدایا هم ارزان بوده و قابلیت تهیه آن در ابعاد مختلف وجود دارد. جابجایی و نصب آسانی دارد، همچنین ماندگاری بالایی دارد. از این رو با خرید تابلوها می توانید هدیه ای شیک به دوستان و آشنایان خو اهد اهدا نمایید.

بر روی تابلوها می توان طرح های مختلفی را نیز استفاده کرد. از این رو محدودیتی برای سلیقه های مختلف وجود ندارد. نکته مهم در مورد تابلوها آن است که تصاویر را می توان سفارشی چاپ نمود. از این رو اگر تصاویر عزیزان خود را بر روی تابلو چاپ نموده و از آن برای هدیه دادن به آن ها استفاده کنید، بسیار اثر بخش بوده و تاثیر فراوانی بر روی مخاطب می گذارد.

برای آن که هزینه تابلوها را برای زیبایی دکوراسیون خود بیابید، می توانید از مراجعات حضوری و غیر حضوری بهره برید. شما می توانید به صورت حضوری به مراکز فروش تابلو و عکاسی ها رفته و هزینه تابلو و چاپ بر روی آن را بیابید. اما استفاده از خدمات غیر حضوری و آنلاین نیز قابل استفاده است. با رجوع به سایت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه اقدام می نمایند، اقدام به انتخاب و چاپ طرح مورد نظر برای خود نمایید. تابلو هزینه ی زیادی ندارد و براحتی می توانید از آن در منزل برای زیباسازی دکوراسیون و یا پذیرایی خود بر روی دیوار استفاده کنید یا اینکه برای مقاصد تجاری خود بخواهید از طریق معرفی برند و محصولات خود به مشتریان خود بیافزایید.

استفاده از تابلوها در منازل بسیار کاربردی است، اتاق پذیرایی، اتاق خواب و سایر مکان های یک منزل را می توان با استفاده از تابلوها آذین بندی کرد. با خرید و نصب تابلو برای دکوراسیون داخلی خود به بهترین نحو ممکن زیبایی را فراهم آورده و خد و دیگران از دیدن چنین طرح های زیبایی لذت ببرید.

این که شما تابلو بوم را انتخاب نمایید یا تابلو شاسی، بسته به سلیقه خود شما دارد. اگر هزینه برای شما مهم است بایستی بدانید که هزینه هر دو نوع تابلو ارزان بوده و محدودیتی از این حیث وجود ندارد. اما کیفیت این دو نوع تابلو بسته به جنس های متفاوتی که دارند، میزانی اختلاف دارد.

با خرید تابلو بوم و تابلو شاسی دکوراسیون خود را شیک نمایید.

Rate this post

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!