طرح لاله های روشن چیست ؟ + نمونه کار مدارس + شیوه نامه ۱۴۰۲ + صورتجلسه

طرح لاله های روشن

طرح لاله های روشن : در این مبحث پس از آشنا نمودن شما عزیزان با مفاهیم و شیوه نامه های جدید تدوین طرح لاله های روشن ، کاملترین نمونه های فایل طرح لاله های روشن را جهت استفاده شما عزیزان قرار خواهیم داد.فرهنگیان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پرسشی با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که فرصت مطالعه این مبحث را تا پایان ندارید ، می توانید فایل های مورد نیاز خود را از لینک زیر دریافت نمایید.

برای دانلود کاملترین نمونه های این طرح روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

دانلود فایل های طرح لاله های روشن

جدیدترین بروز رسانی نمونه فایل این طرح توسط تیم تخصصی سایت ما بر اساس اهداف خاص مورد نیاز آموزش و پرورش  صورت می گیرد. طرح لاله های روشن که در سایت ما در دسترس می باشد ، از نظر کارشناسان ما بسیار کامل و دقیق است و در سال تحصیلی اخیر در جهت تدوین این گونه فایل ها به شما کمک می نماید.این برنامه با تجربیات شخصی مدیران سایت نگارش شده است.و در حد بضاعت از منابع در دسترس نیز در این زمینه بهره گرفته شده است.

طرح لاله های روشن

نکته ای پیرامون طرح لاله های روشن

سایت ما با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال ( تقریبا ) پایین ترین قیمت در رابطه با فایل های طرح لاله های روشن پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ما این طرح مورد نیاز خود را دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه فایل های طرح لاله های روشن توسط  اعضای سایت ما طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم با تجربه در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر این طرح از سایر محصولات این سایت استفاده نمایید.

 

دانلود طرح لاله های روشن

از جمله خدماتی که ما در سایت ما برای معلمان عزیز انجام میدهیم، ارائه فایل دانلود طرح لاله های روشن است تا آنها بتوانند به بهترین نحو ممکن نیاز های خود را در این زمینه برطرف کنند. با دانلود این فایل های آموزشی میتوانید با چگونگی این موضوع آشنا شوید و در آینده با کوله باری از تجربه به انجام فعالیت های طرح لاله های روشن بپردازند. باید دقت کرد که همیشه در طرح های آموزشی موجود در آموزش و پرورش، یکی از اقدامات استفاده از فایل های از پیش آماده است و با دانلود این فایلها میتوان بهتر از قبل به ارائه قعالیت ها پرداخت.

طرح لاله های روشن

برای دانلود کاملترین نمونه های طرح لاله های روشن روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

در اصل این فایل های کمک میکنند با روند انجام فعالیت های مختلف  آشنا شوند و در آینده فعالیت بهتری را از خود ارائه دهند. همین موضوعات است که باعث محبوبیت دانلود فایل های مختلف مربوط به معلمان شده است و حتی ما بر این شدیم با راه اندازی مجموعه بزرگ معلم بلاگ، تمامی نیاز های معلمان درباره این موضوع را برطرف کنیم و بتوانیم پاسخگوی تمامی نیازات معلمان باشیم. امیدواریم شما همواره از فعالیت ما چه در این سایت و چه سایت های دیگرمان راضی باشید.

به همین منظور، بهتر است تا فایل های طرح لاله های روشن بسیار زیبا و شکیل تهیه شود؛

  • به زیبایی نوشتار در آن اهمیت داده شود
  • کیفیت مطالب آن بالا باشد
  • تمامی جزییات فعالیت های شکل گرفته در آن وجود داشته باشد
  • نتایج بدون اضافات یا کاستی در آن ثبت شود
  • طبق شیوه نامه مخصوص خود نگاشته شوند
  • متون اضافی که باعث دور شدن از هدف میشود در آن موجود نباشد

البته برای نوشتن بهتر این نتیجه کار، ایده دیگری هم وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن نتایج بهتری را دریافت کنید. منظور ما دانلود فایل های این طرح است. با دانلود این فایل ها میتوانید یک دید کلی به روند تدوین فایل حاضر پیدا کنید و در ادامه برای آماده کردن و تدوین محتوای خود بهتر از همیشه عمل کنید.

طرح لاله های روشن

طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ طرحی است که در سالهای اخیر در آموزش و پرورش به مرحله اجرا درامده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اهمیت این طرح در این است که به بندگان خالص خدا و آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی توجه شایانی می گردد. این طرح باعث می شود که دانش آموزان و معلمین با سرگذشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای ترور و همچنین شهدای انقلاب اسلامی آشنایی کامل پیدا کنند. در واقع این طرح را می توان یکی از بهترین طرح ها در راستای امور تربیتی و پرورشی در مراکز آموزش و پرورش و تربیت معلم دانست. آنچه در طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ مطرح است برداشتم قدمهایی در راستای هر چه بهتر برگزار نمودن این طرح است.

طرح لاله های روشن

قدمهای مربوط به طرح لاله های روشن ۱۴۰۲

قدم یک طرح  :

گردآوری افرادی در رابطه با نگارش سرگذشت پژوهی از میان دانش آموزان داوطلب که حدودا ۵ تا ۶ نفر می باشند. که در رابطه با سرگذشت شهیدی خاص تحقیق و تفحص می کنند.

دانش آموزان و معلمان عزیز می توانند در جهت بهتر برگزار شدن طرح طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ وظایف را در بین اعضای مورد نظر تقسیم کنند.

  • ۱ – انتخاب سرپرست و نماینده گروه
  • ۲ – گرد آوری و تهیه وسایل مورد نیاز از قبیل دوربین فیلم برداری ، دوربین عکاسی و….
  • ۳ – برقرای ارتباط با افراد نزدیک به شهدا و دریافت اطلاعات و گزارش ها
  • ۴ – اقدام به مصاحبه با خانواده ، دوستان و آشنایان شهید در طرح لاله های روشن ۱۴۰۲
  • ۵ – ثبت نمودن خاطرات و سرگذشت ها در دفاتر مربوط به طرح لاله های روشن ۱۴۰۲
  • ۶ – گرد آوری دست خط و آثار شهید مورد نظر

 

قدم دو طرح   :

اقدام به جمع آوری اطلاعات از شهدای دانش آموز یا شهدای فرهنگی

معمولا در طرح های طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ از شهدای دانش آموز و یا شهدای فرهنگی استفاده می گردد . چرا که این امر باعث الگو برداری توسط دانش آموزان و اولیای آنها از آرمانها و اهداف شهدای فرهنگی می گردد. و سبب اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

برای دانلود کاملترین نمونه های طرح لاله های روشن روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

قدم سه طرح   :

اجرای مصاحبه و تنظیم خاطرات و اسناد در دفاتر مربوطه

در این مرحله می بایست گروه مورد نظر که قصد اجرای طرح طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ را دارند به کمک و راهنمایی یکی از مسئولین والا مقام و کسب اجازه از خانواده شهید به منزل ایشان مراجعه نموده و وقایع و مصاحبه را در دفتر ثبت نمایند.

در صورت محدودیت ارتباط با خانواده شهید و یا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شهید می توان به همرزمان و همکلاسی ها و یا دوستان و آشنایان شهید نیز مراجعه نمود.

طرح لاله های روشن

 

قدم چهار طرح   :

تکمیل نمودن و ثبت مراحل مختلف طرح طرح لاله های روشن ۱۴۰۲

تهیه و تنظیم کلیه اسناد از قبیل

  • ۱ – اسکن و کپی وصیت نامه و دست نوشته های شهدای مورد نظر
  • ۲ – چاپ و تهیه عکس های مورد نظر شهدا
  • ۳ – تهیه مستند و فیلم از خانواده و آشنایان شهید در این طرح
  • ۴ – تهیه فیلم و صوت و مستند از مصاحبه ها

نکته ای که باید ذکر شود این است که با توجه به اهمیت مدارک نامبرده حتی الامکان می بایست کپی این مدارک در طرح طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ تهیه گردد.

قدم پنج طرح   :

نتیجه گیری و نظر اعضایاین طرح

در این مرحله کلیه اعضای نگارنده طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ می بایست نظر و نتیجه گیری خود را در رابطه با آرمانها و اهداف شهید مطرح شده در طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ عنوان کنند.

بهترین  فایل های طرح لاله های روشن در آموزش و پرورش

طرح لاله های روشن برای آماده سازی و کسب تجربه ی پیش از ورود به حرفه ی معلمی، برای دانشجو معلم آغازی بر تطبیق تصویر ذهنی خود با واقعیت موجود می باشد. با مشاهدات میدانی، بررسی های شفاهی و کتبی در مدرسه و مطالعه ی منابع کتابخانه ای، مسئله ی پژوهش که از رفتار نامناسب معلم نسبت به دانش آموزان نشأت گرفته بود؛ «اخلاق معلم» در مواجهه با دانش آموزان و دانشجومعلمان، براساس نظریه ی فضیلت توصیف و تحلیل شد. طی بررسی با تکیه بر نظریه فضیلت گرا، نتایج حاصل شده بدین قرار است؛ معلمانِ مدرسه به عنوان الگوی عمل{برای دانش آموزان و دانشجو معلمان به صورت توأمان باید در تقریب خود به تصویر معلم آرمانی ازنظر اخلاقی پیوسته در تلاش باشند و انتقال این تصویر و تجربه را در تعالی اخلاق فضیلت برای دانشجو معلمان فراهم سازند. زیرا معلم زمانی ادامه دهنده ی راه انبیاست که با عمل-کرد خود اعجاز را به کلاس تقدیم کند.

طرح لاله های روشن

 

اخلاق در طرح لاله های روشن چگونه تجلی پیدا می کند ؟

در تعریف از اخلاق و پیاده سازی آن در طرح لاله های روشن نظریه ها و مکتب های زیادی جریان ساز شدند که کماکان در مواضع تقابل با یکدیگر قرار دارند. آن ها سعی داشته اند تا بدین غایت که کدام نسخه برای جهان بهتر می تواند اخلاق را تعریف یا اجرایی کند، دست یابند و یا تحقق به آن را تسهیل کنند. چشم اندازهای مختلفی نسبت به مؤلفه ی اخلاق توسط افراد مختلف پیش گرفته شده؛ دینی، مذهبی، فلسفی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، پرورشی و … توسط ارسطو، افلاطون، سقراط، شهید مطهری، فارابی ، ملاصدرا و … . در این میان، دو رویکرد عمده و مهم در خصوص اخلاق وجود دارد؛ رویکرد مبتنی بر عمل و رویکرد مبتنی بر فضیلت. موافقانِ رویکرد اول فایده گرا یا وظیفه گرا و طرفداران رویکرد دوم فضیلت گرا نامیده می شدند. یکی از نظریه هایی که با فراز و فرود به زنده مانی خود ادامه داده؛ نظریه ی فضیلت، از آراء لیندا زاگزبسکی است که در این سایت و در طرح لاله های روشن محوریت دارد.

برای دانلود کاملترین نمونه های طرح  روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

طرح لاله های روشن برای مدارس

یک فایل که از آن به طرح لاله های روشن نام برده می شود باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند در عین اینکه نیاز نیست از همان زاویه ای نگارش شود که دیگران نوشته اند . در کل طرح لاله های روشن چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته  باشد که عبارتند از : انضباط و کنترل ، داشتن خلاقیت ، دقت در نگارش  ، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر بدرستی رعایت شوند بدون شک می توانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص های کیفی و کمی شوند.

طرح لاله های روشن

 

در برنامه هایی مثل طرح لاله های روشن رعایت این موارد الزامی است :

  • تاکید بر اجرای درست طرح لاله های روشن و این که مستندات در سیستم نگهداری شود.
  • توصیه شد برنامه هایی در زمینه طرح لاله های روشن تدوین شود که قابلیت اجرا شدن در مدرسه  را داشته باشد.
  • توجیه دانش آموزان و اولیاء در این خصوص
  • نظارت مستمر بر رفتار دانش آموزان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تا آموختن مهارت لازم
  • اهتمام در آموزش مهارتهایی که در برنامه پیش بینی شده است.
  • نظارت مستمر بر اجرای طرح لاله های روشن
  • پاسخگویی دقیق به سوالات در راستای تدوین طرح لاله های روشن

طرح لاله های روشن | تهیه شده توسط هلدینگ سایت ما

دوره ی مدرسه از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران کودکی و نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.با توجه به آنچه بیان گردید سایت ما سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل طرح  سهم خود را در بحث آموزش و پرورش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل طرح  را از این بخش خریداری نمایید.

 

طرح لاله های روشن را با خیال راحت خرید کنید

یک بار دیگر سایت علمی و آموزشی ما فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان طرح لاله های روشن  قرار داد. این فایل نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی هلدینگ سایت ما جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت و هلدینگ سایت ما از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل طرح لاله های روشن فروگزاری ننموده است و محتویات فایل را به همه شکل تایید می کند. سایت ما بروز رسانی شدن و ویرایش مجدد فایل این طرح را تایید می کند.

طرح لاله های روشن

در فایل های حاضر شما قادر خواهید بود این طرح را به طور کامل و دقیق دریافت کنید و نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازید.برای دانلود فایل ها با خیال راحت و با ضمانت بازگشت وجه از سایت ما خرید نمایید. کارشناسان ما در هر لحظه از شبانه روز جوابگوی شما هستند. شماره تماس (۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴ : صالح | مدیر سایت ).

منبع : سایت آموزشی معلمان

 

دانلود نمونه فایل طرح لاله های روشن

از آنچه گفتیم میتوان چنین جمع بندی نمود که طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ ارزش بسیار زیادی در حفظ ارزش ها و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می گردد . به همین منظور نقشه راه معلمان اقدام به نگارش تعداد زیادیاین طرح در این راستا نموده است . شما می توانید برای دانلود فایل این طرح از همین سایت نمونه درس پژوهی ها را مشاهده نموده و به دانلود نمونه طرح  اقدام کنید.

طرح لاله های روشن ۱۴۰۲ : دانلود ده ها نمونه فایل این طرح

برای دانلود کاملترین نمونه های طرح لاله های روشن روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

همکار گرامی و دانش آموزان عزیز با ورود به هر یک از دسته بندی های زیر میتوانید فایل های موجود در هر دسته بندی را ملاحظه نمایید. و فایل مورد نظرتان را انتخاب کرده و دانلود کنید