گزارش تدریس | نمونه گزارش و نحوه نوشتن کارورزی معلمان ابتدایی و متوسطه

گزارش تدریس

گزارش تدریس : در این مبحث پس از آشنا نمودن شما عزیزان با مفاهیم و شیوه نامه های جدید تدوین گزارش تدریس ، کاملترین نمونه های فایل گزارش تدریس را جهت استفاده شما عزیزان قرار خواهیم داد.فرهنگیان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پرسشی با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که فرصت مطالعه این مبحث را تا پایان ندارید ، می توانید فایل های مورد نیاز خود را از لینک زیر دریافت نمایید.

برای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

دانلود فایل های گزارش تدریس

جدیدترین بروز رسانی نمونه فایل گزارش تدریس توسط تیم تخصصی سایت ما بر اساس اهداف خاص مورد نیاز آموزش و پرورش  صورت می گیرد. گزارش تدریس که در سایت ما در دسترس می باشد ، از نظر کارشناسان ما بسیار کامل و دقیق است و در سال تحصیلی اخیر در جهت تدوین این گونه فایل ها به شما کمک می نماید.این برنامه با تجربیات شخصی مدیران سایت نگارش شده است.و در حد بضاعت از منابع در دسترس نیز در این زمینه بهره گرفته شده است.

نکته ای پیرامون گزارش تدریس

سایت ما با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال ( تقریبا ) پایین ترین قیمت در رابطه با فایل های گزارش تدریس پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ما گزارش تدریس مورد نیاز خود را دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه فایل های گزارش تدریس توسط  اعضای سایت ما طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم با تجربه در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر گزارش تدریس از سایر محصولات این سایت استفاده نمایید.

گزارش تدریس

دانلود گزارش تدریس ۱۴۰۱

از جمله خدماتی که ما در سایت ما برای معلمان عزیز انجام میدهیم، ارائه فایل دانلود گزارش تدریس است تا آنها بتوانند به بهترین نحو ممکن نیاز های خود را در این زمینه برطرف کنند. با دانلود این فایل های آموزشی میتوانید با چگونگی این موضوع آشنا شوید و در آینده با کوله باری از تجربه به انجام فعالیت های گزارش تدریس بپردازند. باید دقت کرد که همیشه در طرح های آموزشی موجود در آموزش و پرورش، یکی از اقدامات استفاده از فایل های از پیش آماده است و با دانلود این فایلها میتوان بهتر از قبل به ارائه قعالیت ها پرداخت.

در اصل این فایل های کمک میکنند با روند انجام فعالیت های مختلف  آشنا شوند و در آینده فعالیت بهتری را از خود ارائه دهند. همین موضوعات است که باعث محبوبیت دانلود فایل های مختلف مربوط به معلمان شده است و حتی ما بر این شدیم با راه اندازی مجموعه بزرگ معلم بلاگ، تمامی نیاز های معلمان درباره این موضوع را برطرف کنیم و بتوانیم پاسخگوی تمامی نیازات معلمان باشیم. امیدواریم شما همواره از فعالیت ما چه در این سایت و چه سایت های دیگرمان راضی باشید.

به همین منظور، بهتر است تا فایل های گزارش تدریس بسیار زیبا و شکیل تهیه شود؛

  • به زیبایی نوشتار در آن اهمیت داده شود
  • کیفیت مطالب آن بالا باشد
  • تمامی جزییات فعالیت های شکل گرفته در آن وجود داشته باشد
  • نتایج بدون اضافات یا کاستی در آن ثبت شود
  • طبق شیوه نامه مخصوص خود نگاشته شوند
  • متون اضافی که باعث دور شدن از هدف میشود در آن موجود نباشد

البته برای نوشتن بهتر این نتیجه کار، ایده دیگری هم وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن نتایج بهتری را دریافت کنید. منظور ما دانلود فایل های گزارش تدریس است. با دانلود این فایل ها میتوانید یک دید کلی به روند تدوین فایل حاضر پیدا کنید و در ادامه برای آماده کردن و تدوین محتوای خود بهتر از همیشه عمل کنید.

گزارش تدریس

گزارش تدریس | نمونه گزارش و نحوه نوشتن کارورزی معلمان ابتدایی و متوسطه

گزارش تدریس معلمان دبیران  معاونان و مدیران کلیه مقاطع تحصیلی بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش

اهمیت و چیستی گزارش تدریس

گزارش تدریس بعنوان روشی برای اصلاح، بهبود و بهسازی عمل تدریس در کلاس درس است.اگرچه در دنیای امروز معلم متخصص و آموزش دیده ، باید رهبری کلاس را به عهده داشته باشد و معلم تربیت یافته از منظر متخصص و روش های تدریس پیشرفته می تواند رهبر آموزشی مؤثری در درون نظام آموزشی باشد.ولی آنچه مهم است بسیاری از آموزش های آکادمی  – دانشگاهی در عمل باید در عمل باید یاریگر مربی و معلم در مدرسه و کلاس درس باشند.

جایگاه معلمان و دبیران در اجرای گزارش تدریس

در واقع گزارش تدریس همچون گزارش تدریس معلم را به مثابه محقق  (معلم پژوهنده) در نظر می گیرد،در این الگو معلم خود اندیشه گر مسائل درون کلاس و مدرسه است،معلم منتظر دست غیر (غیب) برای اصلاح و بهبود یادگیری (آموزش) نیست،خود برای مسائل و مشکلات درون مدرسه ( به ویژه درون کلاس و یادگیری دانش آموزان) آستین عمل را بالا می زند و خود دست بکار می شود.خود می کاود، خود می اندیشد، خود می یابد و خود از نتایج یافته در عمل استفاده می کند (کاربست). خود معلم در اندیشه بهبود تدریس،معلمی را به بازاندیشی (تأمل و تفکر) و یاری به کلاس دعوت می کند.معلمی که قبلاً خود را پادشاه کلاس درس (تعبیر از حبیب زاده) می دانست و حاضر نبود از نحوه آموزش (تدریس) چیزی بداند،خودش ابتدا ذهنش را باز می کند،بعد درِ کلاسش را؟! همتا و همکارش را به کلاس دعوت می کند ، از ایده ها،حرف ها و نقدهای اواستقبال می کند و او آیینه به دست دوست می دهد تا رفتارهای او را همچون آئینه رو به رو گوید.در این فرایند آغاز گفت و گوی حرفه ای شکل می گیرد و اندیشه و بازاندیشی دو یا چند معلم شروع می شود و مهم تر از همه، علاوه بر یادگیری معلمان از هم ،به یادگیری دانش آموز توجه و تمرکز می شود.

برای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

شرایط گزارش تدریس و چگونگی برگزاری جلسات

انتخاب یک مسئله یا واحد یا درس برای تمرکز و توجه معلم (معلمان) ،سپس معلمان با هم گفت و گو می کنند و طرحی (طرح درسی) آماده می کنند .طرح درس کاری مشارکتی (اشتراکی) توسط معلمان است که در این کار با هم همکاری داشته اند و آن را با هم تهیه و تدوین کرده اند و پس از بحث و بررسی (گفت و گو)یک معلم داوطلب تدریس می شود همکاران را به کلاس خود دعوت می کنند،آن /ها به “مشاهده فعّال ” آموزش و یادگیری می پردازند و پس از آن در جلسه ای به گفت و گوی مجدد پرداخته و آن را به نقد و بررسی می گذارند و این فرایند ممکن است دوباره تکرار شود .این فرایند با اشتراک گذاشتن ایده ها ادامه می یابد (بختیاری ۱۳۸۷).

در “گزارش تدریس” ، برنامه ها و درس ها با گفت و گوهای حرفه ای معلمان بازبینی، بازاندیشی، اصلاح و بهبود می یابد.

گزارش تدریس

بهترین نظریه های گزارش تدریس

گزارش تدریس ، نظریه ای برای بهسازی عمل و بستر مؤثر پژوهش در آموزش برای غنی سازی یادگیری است.پیش فرض اساسی این نظریه بر این اصل استوار است که برای بهسازی آموزش،اثربخش ترین نقطه برای شروع،کلاس درس و بهترین راه برای بهبود عملکرد معلمان و دانش آموزان، تلاش جمعی و مشارکتی آنها جهت بهسازی سناریوهای فرهنگی آموزش است. معلمان، سیاست گزاران،کارگزاران آموزشی و پژوهشگران برنامه های درسی و آموزشی می توانند درباره ی این تجربه ها با خود و دیگران گفت و گو کنند،درباره آنها بازاندیشی نمایند و یافته های خود را برای ترویج یادگیری بین فرهنگی با سایر معلمان و پژوهشگران جهان به اشتراک بگذارند.

تاثیرات گزارش تدریس در نظام آموزشی

گزارش تدریس راهبرد اثربخش شناخت و بهسازی سناریوهای فرهنگی آموزش است که به آموزش بیش از آموزگار می پردازد، بهبود آموزش را امری مشارکتی،مداوم و تدریجی تلقی می کند و هسته ی اصلی تحول آموزش و پرورش را کلاس درس می داند.کیفیت پرسش ها،دل نگرانی ها و فرایند گفت و گوها حاصل و مبین گزاره هایی است که نشان می دهند ما کجا ایستاده ایم ،پرسش ها جلوه ی بیرونی اندیشه ،معنای زندگی،روش حل مسئله و محصول درونی سازی گفت و گوهای ما با خود ،با دیگران و با موقعیت هستند،آنها را جدی بگیریم.

بهترین عنوان برای گزارش تدریس

انتخاب یک واحد و درس برای تمرکز،گزارش تدریس می تواند عملی بسیار ساده یا بسیار دشوار باشد.راه دیگر جمع آوری اطلاعات برای طراحی درس این است که اعضای گروه،تکلیفی مربوط به موضوع مورد نظرشان انتخاب کنند،آن را به دانش آموزانشان بدهند و کار دانش آموز را برای مورد بحث قرار دادن ، به گروه گزارش تدریس برگردانند.

پس از انتخاب موضوع گزارش تدریس خود و بررسی برنامه آموزشی و مطالب مربوط به آن،آمادگی دارید که برنامه ی یاددهی – یادگیری را طراحی کنید.برنامه ی یاددهی- یادگیری معرف افکار گروه گزارش تدریس شما در سه لایه از تمرین است: خود درس، بخش بزرگ تر از عنوان درسی که این بخش قسمتی از آن است،و گستره ی حتی گسترده تری از پیشرفت بلند مدت دانش آموزان، با مطالعه ی طرح واحد مربوط به متن برنامه ی آموزش و یادگیری، مشاهده گران درسی می توانند جریان کامل درسی را ببینند و بگویند که مثلاً ، وظیفه ی اولیه ی درسی، تحریک دانش آموزان به مطالعه ی موضوع در درس های بعدی است، یا کمک به دانش آموزان است تا یک مفهوم جدید را بیاموزند و یا کمک به دانش آموزان است تا آنچه را از دروس قبلی آموخته اند ، یک کاسه کرده و به کار گیرند.

دقیق ترین شرایط  در اجرای گزارش تدریس معلمان

گزارش تدریس، یکی از مؤثرترین روش های توسعه حرفه ای مغلم تلقی می شود.یک معلم ژاپنی طرح درس تحقیق خود را این گونه بر روی حضار خیالی کودک امتحان می کند:

چیزی که اغلب از آنها می شنوید این است، درس تحقیق،تحت فشار طرح درس قرار داشت و در نتیجه جالب پیش نرفت، فکر می کنم ما معلمان باید هر درس را دو دفعه تدریس کنیم،دفعه ی اول به دانش آموزان خیالی به عنوان شریک ، و دفعه ی دوم به دانش آموزان واقعی کلاس به عنوان شریک.

اگرچه معلمان پژوهنده تازه کار معمولاً وسوسه می شوند در کلاس بچرخند و ببینند در طول درس تحقیق،هر دانش آموزی مشغول چه کاری است ، اما مؤثرتر این است که اکثر اعضای تیم،فعالیت دانش آموزان یا گروه های کوچک خاصی را در سرتاسر درس پیگیری کنند تا لحظه ای که فکری به ذهنشان خطور می کند (یا نمی کند) را ببینند و متوجه آن موارد کلیدی بشوند که حامی  یا مانع از یادگیری دانش آموزان مورد مشاهده می شوند.

برای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!

مراحل اجرای گزارش تدریس

طرح جمع آوری اطلاعات،یکی از قسمت های ضروری و دشوار گزارش تدریس است .اطلاعات جمع آوری شده باید انعکاس دهنده ی سوالات تحقیق شما و اهداف خاص درسی باشند.شما باید بخواهید  درباره ی دانش آموزانی اطلاعات جمع آوری کنید که متعلق به گروه هایی باشند که برای کار شما اهمیت دارند.

اطلاعات جمع آوری شده توسط مشاهده گران ، به شما توانایی خواهد داد که از سرعت این «رودخانه ی پرسرعت » آموزش بکاهید تا بتوانید آن را مطالعه کنید،در گزارش تدریس سرعت آموزش و تدریس مهم نیست، دقت و کیفیت فرایند آموزش و یادگیری قابل توجه است.تا آنجا که در توان دارید،درس تحقیق را به هر طریق ممکن مستند کنید.

گزارش تدریس

ویژگی ها و وظایف گروه گزارش تدریس

-از یکی از اعضای گروه بخواهید تا یادداشت هایی بردارد که بعداً گروه گزارش تدریس از آن ها برای پیدا کردن گام بعدی استفاده کند،این یادداشت ها می توانند در نوشتن نتیجه گیری برای طرح درس نیز مفید واقع شوند

– هنگام صحبت درباره ی درس، به جای کلمه ی «من» و «تو» از کلمه ی « ما » استفاده کنید ، در سخنرانی منعکس کنید که درس تحقیق متعلق به گروه است، نه تنها به معلمی که آن را درس می دهد.

پنج نمونه سوال مورد استفاده در گزارش تدریس معلمان

  • ۱-درباره ی موضوع درس و برنامه ی آموزشی چه چیزی یاد گرفتیم؟
  • ۲- درباره ی ذهنیت دانش آموز و تدریس چه چیزی یاد گرفتیم؟
  • ۳- آیا طوری با هم کار می کنیم که از یادگیری و انگیزه ی ما حمایت شود؟
  • ۴- آیا به عنوان یک معلم،چه درکی از این چرخه ی گزارش تدریس نسبت به عادت های سازنده در تمرین های یادگیری خود پیدا کردیم؟
  • ۵- آیا کار ما نتیجه بخش است؟

پیشنهادات و راهکارها در گزارش تدریس

  1. با یک کارشناس محتوا مشورت کنید
  2. ضوابط را مرور کنید و برای هر جلسه ، یکی را برای نظارت ورسیدگی کردن برگزینید
  3. در انتهای هر جلسه کارهایی برای رسیدگی در جلسه ی بعدی کنار بگذارید
  4. صورت جلسات خود را یادداشت کرده و آنها را قبل از جلسه ی بعدی بین اعضای گروه توزیع کنید
  5. نقش هایی مثل تسهیل کننده ، منشی جلسه و مسئول ثبت وقت را چرخشی کنید
  6. از یک دستور جلسه ی از پیش تنظیم شده استفاده و در ابتدای هر جلسه ، اهداف جلسه را مشخص کنیدبرای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

    دانلود کنید

    دانلود کنید!

استفاده از تجربیات سایر معلمان پژوهنده

طرح یاددهی – یادگیری شما و بازاندیشی چیزهایی که چرخه در مورد آموزش و یادگیری به شما آموخته است،می تواند محور سخنرانی ، گزارش قرار گیرد.

گزارش تدریس، این فرصت را به معلمان می دهد تا یک دانش آموز را در طول یک درس کامل مشاهده و ذهنیت دانش آموز را درک کنند ، معلمانی که ذهنیت دانش آموزان را درک می کنند بهتر می توانند بر یادگیری دانش آموزان تأثیر بگذارند.جمع آوری اطلاعات در طول درس تحقیق این توانایی را به معلمان می دهد تا آموزش را از نگاه دانش آموزان ببینند ، همچنین دنبال کنند که دانش آموزان چه چیزهایی را درک می کنند،یا با چه چیزهایی یا چه درس هایی مشکل دارند و ببینند چه ویژگی هایی از درس ،کلاس و خود دانش آموزان،موجب حمایت یا ممانعت از یادگیری می شوند.در طول درس تحقیق ،معلمان در کلاس دنبال هر چیزی می گردند تا شواهدی دال بر یادگیری، انگیزه و رفتار دانش آموز پیدا کنند.

گزارش تدریس به ما گوشزد می کند که در بلندمدت، کیفیت یادگیری دانش آموزان بستگی به کیفیت همکاری در یک مدرسه ی پر از معلم دارد، نه تنها به برتر بودن برخی از معلمان.همچنین کیفیت یادگیری بچه ها به کیفیت یادگیری معلمان و همکاران با همتایان بستگی دارد،معلمی که مدام یاد می گیرد می تواند خوب یاد بدهد.

گزارش تدریس

تقسیم بندی گزارش تدریس بر اساس پست های سازمانی

  1. گزارش تدریس آموزگار ابتدایی
  2. گزارش تدریس آموزگار اول ابتدایی
  3. گزارش تدریس آموزگار پنجم ابتدایی
  4. گزارش تدریس آموزگار چند پایه ابتدایی
  5. گزارش تدریس آموزگار چهارم ابتدایی
  6. گزارش تدریس آموزگار دوم ابتدایی
  7. گزارش تدریس آموزگار سوم ابتدایی
  8. گزارش تدریس آموزگار ششم ابتدایی
  9. گزارش تدریس آموزگار استثنایی
  10. گزارش تدریس انباردار
  11. گزارش تدریس خدمتگزار
  12. گزارش تدریس دبیر ادبیات فارسی
  13. گزارش تدریس دبیر الهیات
  14. گزارش تدریس دبیر پیام های آسمانی
  15. گزارش تدریس دبیر تاریخ
  16. گزارش تدریس دبیر تربیت بدنی و ورزش
  17. گزارش تدریس دبیر جغرافیا
  18. گزارش تدریس دبیر دین و زندگی
  19. گزارش تدریس دبیر ریاضی
  20. گزارش تدریس دبیر زبان انگلیسی
  21. گزارش تدریس دبیر زیست شناسی
  22. گزارش تدریس دبیر شیمی
  23. گزارش تدریس دبیر عربی
  24. گزارش تدریس دبیر علوم اجتماعی
  25. گزارش تدریس دبیر علوم تجربی
  26. گزارش تدریس دبیر فلسفه و منطق
  27. گزارش تدریس دبیر فیزیک
  28. گزارش تدریس دبیر کار و فناوری
  29. گزارش تدریس دبیر مطالعات اجتماعی
  30. گزارش تدریس دبیر هنر
  31. گزارش تدریس سرپرست خوابگاه
  32. گزارش تدریس مدیر
  33. گزارش تدریس مربی بهداشت
  34. گزارش تدریس مشاور
  35. گزارش تدریس معاون آموزشی
  36. گزارش تدریس معاون اجرایی
  37. گزارش تدریس معاون عمومی
  38. گزارش تدریس معاون فنی
  39. گزارش تدریس معاون و مربی پرورشی
  40. گزارش تدریس هنرآموز الکتروتکنیک
  41. گزارش تدریس هنرآموز چاپ
  42. گزارش تدریس هنرآموز حسابداری
  43. گزارش تدریس هنرآموز طراحی دوخت
  44. گزارش تدریس هنرآموز کامپیوتر
  45. گزارش تدریس هنرآموز کودکیاری
  46. گزارش تدریس هنرآموز گرافیک
  47. گزارش تدریس هنرآموز نقشه کشی معماری

بهترین  فایل های گزارش تدریس در آموزش و پرورش

گزارش تدریس برای آماده سازی و کسب تجربه ی پیش از ورود به حرفه ی معلمی، برای دانشجو معلم آغازی بر تطبیق تصویر ذهنی خود با واقعیت موجود می باشد. با مشاهدات میدانی، بررسی های شفاهی و کتبی در مدرسه و مطالعه ی منابع کتابخانه ای، مسئله ی پژوهش که از رفتار نامناسب معلم نسبت به دانش آموزان نشأت گرفته بود؛ «اخلاق معلم» در مواجهه با دانش آموزان و دانشجومعلمان، براساس نظریه ی فضیلت توصیف و تحلیل شد. طی بررسی با تکیه بر نظریه فضیلت گرا، نتایج حاصل شده بدین قرار است؛ معلمانِ مدرسه به عنوان الگوی عمل{برای دانش آموزان و دانشجو معلمان به صورت توأمان باید در تقریب خود به تصویر معلم آرمانی ازنظر اخلاقی پیوسته در تلاش باشند و انتقال این تصویر و تجربه را در تعالی اخلاق فضیلت برای دانشجو معلمان فراهم سازند. زیرا معلم زمانی ادامه دهنده ی راه انبیاست که با عمل-کرد خود اعجاز را به کلاس تقدیم کند.

اخلاق در گزارش تدریس چگونه تجلی پیدا می کند ؟

در تعریف از اخلاق و پیاده سازی آن در گزارش تدریس نظریه ها و مکتب های زیادی جریان ساز شدند که کماکان در مواضع تقابل با یکدیگر قرار دارند. آن ها سعی داشته اند تا بدین غایت که کدام نسخه برای جهان بهتر می تواند اخلاق را تعریف یا اجرایی کند، دست یابند و یا تحقق به آن را تسهیل کنند. چشم اندازهای مختلفی نسبت به مؤلفه ی اخلاق توسط افراد مختلف پیش گرفته شده؛ دینی، مذهبی، فلسفی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، پرورشی و … توسط ارسطو، افلاطون، سقراط، شهید مطهری، فارابی ، ملاصدرا و … . در این میان، دو رویکرد عمده و مهم در خصوص اخلاق وجود دارد؛ رویکرد مبتنی بر عمل و رویکرد مبتنی بر فضیلت. موافقانِ رویکرد اول فایده گرا یا وظیفه گرا و طرفداران رویکرد دوم فضیلت گرا نامیده می شدند. یکی از نظریه هایی که با فراز و فرود به زنده مانی خود ادامه داده؛ نظریه ی فضیلت، از آراء لیندا زاگزبسکی است که در این سایت و در گزارش تدریس محوریت دارد.

گزارش تدریس

گزارش تدریس برای مدارس

یک فایل که از آن به گزارش تدریس نام برده می شود باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند در عین اینکه نیاز نیست از همان زاویه ای نگارش شود که دیگران نوشته اند . در کل گزارش تدریس چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته  باشد که عبارتند از : انضباط و کنترل ، داشتن خلاقیت ، دقت در نگارش  ، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر بدرستی رعایت شوند بدون شک می توانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص های کیفی و کمی شوند.

در برنامه هایی مثل گزارش تدریس رعایت این موارد الزامی است :

  • تاکید بر اجرای درست گزارش تدریس و این که مستندات در سیستم نگهداری شود.
  • توصیه شد برنامه هایی در زمینه گزارش تدریس تدوین شود که قابلیت اجرا شدن در مدرسه  را داشته باشد.
  • توجیه دانش آموزان و اولیاء در این خصوص
  • نظارت مستمر بر رفتار دانش آموزان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تا آموختن مهارت لازم
  • اهتمام در آموزش مهارتهایی که در برنامه پیش بینی شده است.
  • نظارت مستمر بر اجرای گزارش تدریس
  • پاسخگویی دقیق به سوالات در راستای تدوین گزارش تدریسبرای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

    دانلود کنید

    دانلود کنید!

گزارش تدریس | تهیه شده توسط هلدینگ سایت ما

دوره ی مدرسه از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران کودکی و نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.با توجه به آنچه بیان گردید سایت ما سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تدریس سهم خود را در بحث آموزش و پرورش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تدریس را از این بخش خریداری نمایید.

گزارش تدریس را با خیال راحت خرید کنید

یک بار دیگر سایت علمی و آموزشی ما فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تدریس  قرار داد. این فایل نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی هلدینگ سایت ما جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت و هلدینگ سایت ما از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تدریس فروگزاری ننموده است و محتویات فایل را به همه شکل تایید می کند. سایت ما بروز رسانی شدن و ویرایش مجدد فایل گزارش تدریس را تایید می کند.

گزارش تدریس

در فایل های حاضر شما قادر خواهید بود گزارش تدریس را به طور کامل و دقیق دریافت کنید و نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازید.برای دانلود فایل ها با خیال راحت و با ضمانت بازگشت وجه از سایت ما خرید نمایید. کارشناسان ما در هر لحظه از شبانه روز جوابگوی شما هستند. شماره تماس (۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴ : صالح | مدیر سایت ).

منبع : سایت آموزشی معلمان

برای دانلود کاملترین نمونه های گزارش تدریس روی لینک و دکمه زیر  کلیک کنید.

دانلود کنید

دانلود کنید!