تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی مک لافلین (۱۹۶۸,McLaughlin) کاملترین و بهترین نمونه

تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی مک لافلین  (۱۹۶۸,McLaughlin) با فرمت پی دی اف

تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی به صورت کامل و دقیق توسط نقشه راه معلمان طراحی و تنظیم شده است و این سایت تمام تلاش خود را در راستای تهیه و تنظیم تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی نموده است.نقشه راه معلمان علاوه بر تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی دیگر نمونه های تحلیل محتوا کتب درسی را در سایت جای داده است.باید گفت سایت نقشه راه معلمان بهترین و دقیق ترین سایت در راستای تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی می باشد.

همانطور که میبینید فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

با هم بخشی از متن تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی مک لافلین  (۱۹۶۸,McLaughlin) را مشاهده می کنیم.

چکیده

کتاب درسی در نظام آموزشی متمرکز دارای اهمیت بسیاری است،لذا بررسی تناسب متن کتاب خصوصاً کتاب فارسی با سن و سطح کلاسی دانش آموزان بسیار با اهمیت است.در این تحقیق به بررسی شاخص خوانایی متن با استفاده از شاخص مک لافلین پرداخته شده. نتایج حاصل نشان دهنده عدم تناسب سنی متن با اختلاف ۴ ساله از سن دانش آموزان پایه ششم است.

کلمات کلیدی:تحلیل محتوا،کتاب فارسی،ششم ابتدایی،خوانایی،مک لافلین

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی قرار داده است. تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی را به تایید می رساند.

مقدمه

مربیان و برنامه ریزان درسی و آموزشی وظیفه ی سنگینی بر عهده دارند . زیرا باید در فرایند تعلیم و تربیت بکوشند تا برنامه های تربیتی را بر اساس نیازهای جامعه طراحی کنند (یارمحمدیان،۱۳۷۷). کتاب درسی در نظام آموزشی ایران یکی از مهم ترین منابع یادگیری به شمار می رود.در ایران وجود نظام آموزشی متمرکز موجب شده است که کتاب های درسی، محورفعالیت های آموزشی برای تمام دانش آموزان در مناطق گوناگون و حتی کودکان با توانایی های متفاوت باشد،که چنین رویه ای جدا از برخی مزایای آن ،مشکلات فراوانی را در کشور فراهم می کند. با عنایت به اینکه کتاب درسی اهمیت فراوانی در نظام آموزشی ایران دارد ،کارآیی و مناسب بودن آن برابر با مطلوب بودن نظام آموزشی و ناکارآمدی و مشکل بودن آن مساوی با عدم کارآیی و ضعف نظام آموزشی است.از این جهت، توجه به کتاب های درسی و رعایت اصول علمی در تدوین آن ها و توجه به نیازهای آموزشی در تالیف کتاب های درسی و هماهنگ ساختن آن با توانایی های ذهنی دانش آموزان و مطلوب ساختن کتاب های درسی،از چنان حساسیتی برخوردار است که وقت بسیاری از کارشناسان،برنامه ریزان،مولفان کتاب درسی و معلمان را به خود مشغول داشته است.به گونه ای که هر ساله هزینه های زیادی صرف تغییر و اصلاح کتاب های درسی می شود.(یوسفی قصاب سرای ،و خزایی، ۱۳۹۱).تحلیل محتوای کتاب درسی ، یک روش پژوهش منظم برای توصیف عینی و کمی محتوای کتابها و متون برنامه درسی و یا مقایسه پیامها و ساختار محتوا با اهداف برنامه درسی است”

برای دریافت فایل تحلیل محتوای فارسی ششم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی مک لافلین  (۱۹۶۸,McLaughlin) از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

40 − 33 =