کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی در دانش آموزان

کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی در دانش آموزان

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که میبینید فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

از آغاز سال که دراين مدرسه مشغول تدريس شدم به مرور رفتارهايى را در دانش اموزان مي ديدم كه برايم بسيار نا خوشايند بودرفتارهايي مثل : دعواهای بیهوده – ناسزا گفتن به یکدیگر-تهدید کردن یکدیگربه دعوا ، صداکردن یکدیگر با صفات ناپسندوعدم کمک به یکدیگر و…

در پایان از روشهای زیر استفاده کردم که بسیار مفید واقع شد :

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان قرار داده است. کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان را به تایید می رساند.

۱- روش گروه درمانی (مراجع محوری)راجرز

۲-حضور مديريت مجتمع وصحبت درمورد مهارتهاي اجتماعي وارتباط دانش آموزان باهم در مدرسه ودر اجتماع

۳- معاونت مدرسه وآموزگاران محترم در شیوه برخوردشان با دانش آموزان وهمچنین آموزگاران در روش تدریسشان تغییرات لازم را اعمال کنند.

۴-خانواده درماني نيز يكي از راه هاي تقويت وآموزش مهارت هاي اجتماعي مي باشد.

با توجه به اطلاعات گردآوري شده ومشاهده وضعيت دانش آموزان در مدرسه بهترين راه حلي كه مي توانست به من كمك كند تا مشكلات را برطرف كنم روش گروه درماني(مراجع محوري) راجرز بود،بنابراين اين راه حل را انتخاب كردم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی دانشگاه فرهنگیان روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

48 + = 51