گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۳  صفحه

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم  به درس تاریخ

گرد آوری شواهد یک

تدریس خود را شروع کردم در ادامه تدریس تلاش کردم آنها را به اظهارنظر و بحث و بحث و گفتگو ترغیب کنم و خود هم از آنها سوالاتی می پرسیدم و از این طریق آنها را به یادگیري درس علاقمند سازم. اما آنها تمایلی به شرکت در بحث از خود نشان نمی دادند و سوالاتی که می پرسیدیم جدایی غلط یا ناقصی می دادند و بعضی ها می گفتند ما نمی دانیم، متوجه نشدیم. البته در حین تدریس و جلسه بعد رفتارهاي از این

دانش آموازنی سرزده از جمله:

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم قرار داده است. گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم را به تایید می رساند.

  1. در زمان تدریس توجهی به کلاس نداشتند، همیشه به دنبال بهانه اي بودند تا بخندند تا پرنده اي از پشت پنجره عبور کند یا شخصی از آن جا عبور کند تا به آن نگاه کنند و دیگران را متوجه آن نمایند. یا اینکه صدایی از بیرون از کلاس بشنوند و آن را بهانه فرار از درس قرار دهند.
  2. وقتی که درس اول تدریس شد براي آنها تکالیفی را مشخص کردم که باید انجام می دادند اما وقتی که در جلسه بعد وارد کلاس شدند جز همان سه نفر که تقریباً انجام داده بودند، بقیه بدون تغییر در رفتار آنها وارد کلاس شدند. وقتی علت را از آنها پرسیدم بهانه واهی آوردند و به دنبال توجیه کار خود بودند.
  3. در حین تدریس مدام با یکدیگر حرف می زدند یا اگر یکی حرفی می زد به جاي معلم سعی می کردند که او را ساکت کنند تا از این طریق فرصتی براي فرار از درس پیدا کنند.
  4. مشاهده می شد در کلاس درس مدام حرکت می کردند و احساس بی قرار ي می کردند یا نفس عمیق می کشیدند و با صداي بلند نفس را از دهان خارج می کردند یا خمیازه می کشیدند یا اجازه بیرون رفتن می خواستند، اگر یکی را اجازه می دادي بیرون از کلاس برود، بقیه هم چنین تقاضایی را داشتند.

مشاهده چنین رفتارهاي غیرطبیعی دانش آموزان در کلاس باعث نگرانی من شد. و براي من ایجاد سوال شد که چرا دانش آموزان رفتار هایی دارند چنین براي بهبودي کار پرسشنامه اي را تهیه کردم در آن سوالاتی را در مورد علاقه آنها به درس و کلاس تاریخ  پرسیدم. در این نظرسنجی ۶۸ درصد دانش آموزان علاقه اي به درس و کلاس   و ۶۵ درصد هم علاقه اي به معلم  نداشتند. وقتی از فواید درس تاریخ   براي سرنوشت آنها در زندگی آینده سوال مطرح کردم، ۷۲ درصد دانش آموزان درس تاریخ   را بی فایده دانستند و عنوان کردند که دانستن مطالبش تأثیري در پیشرفت شغلی آینده و زندگی آنها نداردودر ادامه وقتی که خواستم درس هاي ریاضی، علوم، دینی و جغرافیا از لحاظ تأثیر آنها بر زندگی شان رتبه بندي کنند ۷۸ دانش آموزان رتبه شش را به تاریخ   دادند. حال سوالی که براي من مطرح است این است

که چرا دانش آموزان به کلاس و درس تاریخ   علاقه اي نشان نمی دهند و از آن گریزان هستند؟ من به عنوان معلم  چگونه می توانم علاقه دانش آموزان را به درس تاریخ   بهبود بخشم؟

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

74 + = 83