گزارش تخصصی معلم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

گزارش تخصصی معلم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت اعتماد به نفس دانش آموز    در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۳  صفحه

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

دیباچه پیرامون قضیه  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

درک مشکل پیرامون قضیه   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

بررسی بیشتر در رابطه با  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

ارائه مستندات پیرامون  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

پیش بینی نتایج در مورد  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

راهکارها پیرامون قضیه  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

رفرنس و منبع مورد استفاده  تقویت اعتماد به نفس دانش آموز

اهداف تحقيق

اهم اهداف تحقیق به شرح زیر است :

۱- شناخت علل و عواملی که در گوشه گیری و عدم اعتماد به نفس دانش آموز مورد نظر در کلاس مؤثرند . و کوشش در جهت حل مشکلات اين دانش آموز

۲- توجه به دانش آموز مورد نظر از جانب والدين و معلم    و جلوگيری از عواقب بعدی اين اختلال رفتاری.

۳- کمک به دانش آموز مورد نظر و تلاش برای اجتماعی شدن و کشف استعداد و توانايی های بالقوه آن ها و ايجاد روحيه مشارکت و تعامل اجتماعی در آنان.

اهميت و ضرورت تحقيق

اهميت موضوع در این است که ، چون دانش آموزان دوره ابتدايي در سنين حساس و بحرانی بلوغ قرار دارند ، اگر اين اختلال رفتاری در اين مقطع سنی مورد توجه و سپس درمان قرار نگيرد ، سبب يافتن هويت و جايگاه فرد در جامعه و در سنين بالاتر خواهد شد .

     اگر نتايج اين تحقیق به گونه ای باشد که بتواند رهنمون های مفيدی به معلمين در اين زمينه ارائه دهد شايد کمکی باشد در جهت مبارزه با  عدم اعتماد به نفس دانش آموزان در مدارس .

سؤالات تحقيق

۱-    معلم تا چه ميزان می تواند در اعتماد به نفس دانش آموزان مؤثر واقع شود؟

۲-    تشکيل گروه های کوچک درسی در کلاس تا چه ميزان در اعتماد به نفس تأثير دارد؟

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم قرار داده است. گزارش تخصصی معلم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم را به تایید می رساند.

۳- دادن مسئوليت به دانش آموز كه اعتماد به نفس كافي ندارد تا چه ميزان در برطرف کردن آن ها مؤثراست؟

۴-    تشويق کارهای مثبت دانش آموزان تا چه اندازه در افزايش اعتماد به نفس آنها مؤثر است؟

فرضيه های تحقيق

۱-    معلم در اعتماد به نفس دانش آموزان تأثير زيادی دارد و نقش مهمی ايفا می کند .

۲-    تشکيل گروه های کوچک درسی در اعتماد به نفس دانش آموزان بسيار مؤثر است.

۳-    دادن مسئوليت به دانش آموزان   در اجتماعی کردن آنان تأثير دارد.

۴-    تشويق کارهای مثبت دانش آموزان   ، در اعتماد به نفس آن ها تأثير زيادی دارد.

پيشينه تحقيق

۱ـ نیسی (۱۳۶۴) در پایان نامه كارشناسی ارشد خود با عنوان «اثرات اعتماد به نفس بر عملكرد دانش آموزان دختر وپسر سال اول تا سوم دبیرستان» به این نتیجه دست یافت كه افزایش وكاهش اعتماد به نفس دانش آموزان دختروپسر باعث افزایش و كاهش عملكرد آن ها شده است و بین اعتماد به نفس وعملكرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر همبستگی وجود دارد.

۲ـ خیّر (۱۳۶۷) در تحقیق خود كه درباره ۴۳۹ نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی كه به دو گروه موفق (۲۱۲ نفر) و ناموفق( ۲۲۷ نفر) تقسیم شده بودند، دریافت كه بین خود پنداری كه بین خودپنداری و گرایش شغلی دانش آموزان همبستگی معنی داری وجود دارد. بدین گونه كه دانش آموزان ناموفق در تحصیل به دلیل عدم موفقیت یك خودپنداری منفی را در خود شكل می هند واحتمالاً به همین دلیل شغلهای «پایین تر» را انتخاب می كنند.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

62 − 58 =