گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹  صفحه

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن اختلال خواندن و دیکته نویسی دانش آموز افغان کلاس پنجم

اهميت و ضرورت حل مشكل:

ـ اگر از ابتدا ضابطه و قانوني در تعليم املاء داشته باشيم ، راحت تر هستيم. (صفاپور ، عبدالرحمان)

خوب نوشتن نوعي توانايي است كه معلمان نقش مهمي در ايجاد اين توانايي در كودكان را دارند. (زندي ، بهمن ۱۳۷۹)

لازم به ذكر است كه املاء و فارسي زيربناي ساير دروس هستند. براي مثال اگر دانش آموزي رياضي را درست نفهمد دليل آن هميشه ندانستن رياضي نيست. گاهي اوقات شاگرد موضوع را نمي تواند درست بخواند و يا نمي تواند درست بنويسد بنابراين نمره نمي آورد. و اين امر باعث شكست دانش آموز در زمينه ي تحصيلي او شده و اعتماد به نفس او را پايين مي آورد.

حال با توجّه به موارد مطرح شده در اين فعاليت علمي ، اهداف زير را دنبال مي كنم:

۱- راهبردهاي چگونگي املانويسي را با توجّه به شرايط سني و سطح توانايي دانش آموز آموزش دهم.

۲- مهارت نوشتن را در (اسم دانش آموز)  افزايش دهم.

۳- اعتماد به نفس (اسم دانش آموز) را بالا ببرم.

۴- مهارت خواندن را در (اسم دانش آموز) پيشرفت دهم.

۵- دقّت و توجّه و تمركز را در (اسم دانش آموز) تقويت كنم.

۶- علاقمندي (اسم دانش آموز) را به درس املاء افزايش دهم.

گردآوري اطلاعات براي تعيين وضعيت موجود (شواهد نوع اول):

جهت تبيين دقيق مسئله نياز به اطلاعات بيشتر و دقيق تر مي باشد كه مي بايست به طريق علمي و با رعايت ويژگيهاي جمع آوري اطلاعات اقدام نمود. بنابراين با توجه به ماهيت مسئله لازم بود از روش هاي مختلف جمع آوري اطلاعات استفاده شود كه روش هاي بكار گرفته شده در اين پژوهش عبارتنداز:

الف) مصاحبه

ب) مشاهده

ج) بررسي اسناد و مدارك

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را به تایید می رساند.

د) مطالعه ي كتابخانه اي

هـ) استفاده از نظرات همكاران

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به (اسم دانش آموز)

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي (اسم دانش آموز)  در مدرسه

– (اسم دانش آموز) را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به (اسم دانش آموز)  نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + 3 =