نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم با روش های نوین آموزشی

نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم با روش های نوین آموزشی در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹ صفحه

همانطور که میبینید فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

دیباچه پیرامون قضیه   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

درک مشکل پیرامون قضیه    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

بررسی بیشتر در رابطه با   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

ارائه مستندات پیرامون   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

پیش بینی نتایج در مورد   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

راهکارها پیرامون قضیه   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

رفرنس و منبع مورد استفاده   مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم

گردآوري شواهد یک

جهت تبيين دقيق مسئله نياز به اطلاعات بيشتر و دقيق تر مي باشد كه مي بايست به طريق علمي و با رعايت ويژگيهاي جمع آوري اطلاعات اقدام نمود. بنابراين با توجه به ماهيت مسئله لازم بود از روش هاي مختلف جمع آوري اطلاعات استفاده شود كه روش هاي بكار گرفته شده در اين پژوهش عبارتنداز:

الف) مصاحبه

ب) مشاهده

ج) بررسي اسناد و مدارك

د) مطالعه ي كتابخانه اي

هـ) استفاده از نظرات همكاران

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به عرفان

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي عرفان  در مدرسه

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان قرار داده است. نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان را به تایید می رساند.

– عرفان را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به عرفان  نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و عرفان نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد عرفان و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در عرفان راه حل های مناسبی بیابم و روزانه ۲۰ -۱۵ دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

۱- برای تقویت توالی حافظه دیداری عرفان با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

۲- تقویت حافظه دیداری عرفان در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

۳- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.

 

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

61 − 56 =