اقدام پژوهی دبیران جغرافیا با موضوع تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا در پایه دهم

اقدام پژوهی دبیران جغرافیا تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا در پایه دهم

اقدام پژوهی دبیران جغرافیا با موضوع تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا در پایه دهم

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر جغرافیا  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

باپیشرفت علم تکنولو ژی و تحولات سریع در عصر اطلاعات لازم است که همه ارکان جامعه از جمله آ موزش و پرورش از این قافله عقب نماند و هر روز ماشاهد تحولات و دگرگونی در همه ی بخش های آموزش و پرورش باشیم. آموزش وپرورش که همه ی کارشناسان بر این باورند که سنگ زیر بنایی توسعه می باشد . پس ما به عنوان مجریان امر تعلیم و تربیت باید از تمام ظرفیت ها؛ روش ها برای پیشرفت امر آ موزش استفاده نماییم و روش اردو های آموزشی تفریحی هم که یکی از روش های فعال و مفیدمحسوب می شود .می توانیم بهره گیریم چرا که در این روش دانش آموزان از تمام حواس خود برای یادگیری می توانند استفاده کنند.اینک زمان آ ن فرا رسیده که بار دیگر بر جغرافیا با نگرشی جدید نگریسته و بر پویایی آن صحه گذاشته و همگامی آن را با تحولات سایر رشته ها شاهد باشیم تا از تطور و خمودگی بر جغراقیای معمول کاسته وبا حرکتی آگاهانه به طرف جغرافیای کار بردی بر جذابیت آن بیافزاییم .درست همان کاری که اخیراً دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی و اعضای شورایبرنامه ریزی گروه جغرافیا در پی انجام آن می باشد. روش اردو های آموزشی تفریحی ؛ یکی از کاراترین روش ها جهت یاد گیری در دانش آموزان در بر خورد مستقیم با موضوعات و یا مسائل جغرافیایی از نزدیک است .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیران جغرافیا وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اردو درسی

پیشگفتار در رابطه با  اردو درسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با اردو درسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  اردو درسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب دارای …… سال سابقه خدمت و …… سال تجربه آموزشی به عنوان دبیر جغرافیا در دبیرستان های سطح شهرستان ….. می باشم . مساله ای که بنده با آن مواجه شدم و باعث شد که تغییراتی در کلاس ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال ( اول و دوم) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزان کلاس دهم نسبت به رشته خود علاقه کمتری نشان می دهند و نمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه انجام دهم . چرا که دانش آموزان به درس جغرافیا علاقه چندانی ندارند؟ آیا شیوه تدریس بنده یا دبیران سال قبل سبب بی  انگیزه نمودن آنها به درس جغرافیا شده است ؟ عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه مطالعه این درس سبب بی علاقگی آنها به این درس شده است ؟ عدم توجه به ارزشیابی های مستمر و تکوینی در یادگیری درس جغرافیا تاثیر داشته است ؟اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنها را پیدا کرده و راهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم . ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی- یادگیری است . همه دست اندرکاران امور آموزشی و تربیتی با کلمه ارزشیابی و امتحان آشنایی دارند .اگر بگوییم که ارزشیابی حلقه مفقوده یادگیری محسوب می شود زیاد به خطا نرفته ایم چرا که از یک نظر ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت های آموزشی معلم و برنامه درسی محسوب می شود و از نظر دیگر ارزشیابی در روش های فعال تدریس جغرافیا باید مقدم و استمرار دهنده برنامه های درسی و فرایند تدریس شمرده شود . همه گمان می کنند که ارزشیابی مخصوص اندازه گیری دانش ها و مهارت های دانش آموزان از مطالب مطرح شده  در کلاس درس است در حالی که ارزشیابی باید شامل برنامه درسی و فعالیت های معلم در کلاس و نحوه تدریس وی نیز می باشد و به عنوان ابزاری برای درک نقایص برنامه و روند تدریس و یادگیری دانش آموز به کار رود

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اردو درسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اردو درسی 

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی دبیران جغرافیا قرار داده است. اقدام پژوهی دبیران جغرافیا نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی دبیران جغرافیا را به تایید می رساند.

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اردو درسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اردو درسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اردو درسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اردو درسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اردو درسی 

نتیجه گیری در رابطه با اردو درسی

پیشنهادات در رابطه با اردو درسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اردو درسی 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیران جغرافیا و دریافت اقدام پژوهی دبیر جغرافیا از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

27 − 26 =