معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی ، الزامات و راهکار ها مقاله کامل
معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی ، الزامات و راهکار ها مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در ۲۸ صفحه
مقاله معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی ، الزامات و راهکار ها توسط نقشه راه معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک مقاله علمی پژوهشی است. بخشی از مقاله معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی ، الزامات و راهکار ها را مشاهده می کنیم .
همانطور که میبینید فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .
فهرست مطالب
چکیده ۸
مقدمه. ۹
بیان مسئله. ۱۰
شاخص های معلم طراز شهید حججی. ۱۲
دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم طراز شهید حججی. ۱۵
هدف از تربیت معلم طراز شهید حججی. ۱۶
تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان. ۱۷
نقش متفکرانه دانشگاه فرهنگیان. ۲۰
مهمترین اقدامات اساسی برای تربیت معلم طراز شهید حججی. ۲۰
زمینه های مورد نیاز در برنامه ریزی استراتژیک: ۲۱
جایگاه دانشگاه تربیت معلم در تربیت معلم طراز شهید حججی. ۲۲
*معلم باید دلسوزی آگاهانه نسبت به شاگردان خود داشته باشد. ۲۴
*سیاستزدگی در سیستم آموزشی عاملی برای هدر رفتن نیروی انسانی. ۲۴
هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی قرار داده است. معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی را به تایید می رساند.
*آموزش اصول انتخابات به شاگردان مانع از فریب خوردن آنها میشود. ۲۵
نتیجه گیری.. ۲۶
منابع و مآخذ. ۲۷
همانگونه که واقفیم گسترش فرهنگ ایثار، شهامت و شهادت باعث افزایش روحیه تعاون و همکاری میان مردم جامعه میشود که این امر، پیشرفت کشور در تمام زمینهها را به ارمغان میآورد.
اگر دستنوشته، خاطرات، وصیتنامه و آثار به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس را مطالعه کنیم، متوجه این موضوع میشویم که رزمندگان تا چه اندازه به گذشت، بخشش، فداکاری و ازخودگذشتگی توجه داشتهاند و در وصایای خود دیگران را به اخلاقمداری دعوت میکردند؛ سبک زندگی رزمندگان، ایثارگران، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بخصوص شهید والامقام محسن حججی باید توسط نظام آموزشی کشور مورد توجه قرار گیرد و در کنار سایر کتابهای درسی به نسل امروز آموزش داده شود.
محسن حججی و سایر مدافعان حرم که با اعتقادات قلبی برای دفاع از حریم آلالله عازم سوریه و عراق میشوند، جوانانی هستند که وقایع هشت سال جنگی تحمیلی را مطالعه کردهاند و خلق و خوی شهدای دفاع مقدسی را الگوی زندگیشان قرار دادهاند.با توجه به آنچه گفتیم نظام آموزشی ما می بایست به تربیت دانش آموزانی در طراز شهید محسن حججی بپردازد.چرا که در تربیت اسلامی نقش و رسالت معلم طراز شهید حججی منحصر به فرد است و سفارشات اکیدی در خصوص ویژگیهای اخلاقی، اهمیت جایگاه و نقش و خطیر بودن وظیفهای که بر عهده دارد شده است..در مقاله حاضر قصد داریم به مقوله معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی بپردازیم .
کلیدواژه :
دانشگاه فرهنگیان ، تربیت ،معلم ،طراز شهید حججی
مقدمه
همانگونه که واقفیم در آیات و روایات و همچنین در دیدگاه اندیشمندان اسلامی نقش معلم بهعنوان الگوی اخلاق در امر آموزش مطرح شده و جایگاه ویژهای دارد. نقش معلم جلوهای خاص دارد و این بهدلیل ارتباط نزدیک و رودررویی است که معلم در جریان آموزش با شاگردان برقرار میسازد. معلم تنها یک آموزگار برای انتقال معلومات علمی و دانش نیست بلکه الگویی بانفوذ است که نمیتواند نسبت به اصول اخلاقی خویش بیتفاوت باشد، چون محدودهی اخلاقیاتش فراتر از خود اوست و در واقع اخلاق و عمل معلم در جریان آموزش به مراتب بیشتر از سخن و کلامش بر شاگردان اثر خواهد داشت. از همین رو، در بسیاری از موارد شاگردان در شخصیتپذیری خود نقش معلم را بسیار مؤثر میدانند.
این مهم تا جایی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صراحت از صلاحیت و شایستگی های معلمی هم صحبت به میان آمده است. هدف های عملیاتی و راهکارها در فصل هفتم سند ملی تحول، بند ۲ این چنین آمده است: استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تعیین ملاک ارزیابی و ارتقای مرتبه(نظام رتبه بندی) علمی و تربیتی معلمان و تقویت انگیزه ارتقای شغلی در آنان براساس نظام معیار اسلامی (سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ۱۳۹۰)
معلم در جمهوری اسلامی تراز عملکردی می خواهد، تراز او در رفتار و کردار دین فطری با روحیه انقلابی است که شاخص های این معلم دارای ویژگی های منحصر به فردی است……
برای دانلود مقاله معلم و تربیت دانش آموز طراز شهید حججی ، الزامات و راهکار ها از این قسمت اقدام کنید.
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004
دیدگاهی بنویسید