نمونه کنش پژوهی ریاضی پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی

نمونه کنش پژوهی ریاضی پیدا کردن  انگیزه تلاش در کلاس ریاضی

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که میبینید فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین نمونه کنش پژوهی ریاضی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

فرضیه ها و ارائه راه حل ها

به بررسی آنچه یافته بودم پرداختم ؛ اطلاعاتم بسیار گنگ بود. اما آنچه واضح بود:

  • «من جای معلم سال قبل را اشغال نکرده بودم»چه بسا او نیز وضعی مشابه مرا تجربه کرده بود.
  • دانش آموزان «نیـازی» برای یاد گیری درس ریاضی احساس نمی کردند. موضع گیری آنها در رابطه با «تلاش برای کسـب نمره ریاضی» و «درک زمینـه های موفقیت در این درس» حتی در عرصه رقابت خنثی بود. در حالی که این محرک بزرگی بود که در سالهای قبل(که در مدارس خاص تدریس داشتم) به خوبی از آن بهره برده بودم؛ همینطور وقتی از فصـول کتاب و وابستگی آنها با مباحث سال قبل یا پیش نیاز بودن آنها برای سال های بعد صحبت می کردم هیچ انگیزه و تحرکی در آنها نمی دیدم! گوئی اصلا هیچ کاربردی برای ریاضی در ذهن و آینده آنها وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

پس می بایسـت بـا بررسی علل این عـدم نیـاز  راهی پیـدا می کـردم تـا شعـله های شـوق به آموختن را در وجود آنان روشن کند.

به جـز این« درد» آزار دهنـده، مشکل اسـاسی من «زمـان »بود. هر ساعتی که می گذشت من «زمان» را از دست می دادم.به قول یکی از همکاران(( معلم در سیستم فعلی آموزشی عملا یک پیمانکار است)

و من به عنـوان یک پیمانکار، از دست دادن یکی از منـابع با ارزش سرمایه ام یعنی «زمـان» باید دغ دغه اصلیم باشد.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه کنش پژوهی ریاضی قرار داده است. نمونه کنش پژوهی ریاضی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی را به تایید می رساند.

پس افکار و شیوه عملکردم را بر دو پایه طبقه بندی نمودم:

۱) پیشبرد درس ریاضی به تناسب و پذیرش کلاس از نظر علمی و روابط متقابل

۲) بررسی علل وجود«نگرش»فعلی دانش آموزان نسبت به درس ریاضی و یافتن راهی برای تغییرآن

در یک نشست دوستـانه ، نه رسمی، مشکل را با سـرگروه آموزش ریاضی ناحیه، سرکار خانم «ریـاضتی» در میـان گذاشتم . وضع موجـود را برایشـان تشـریح کردم. در یک همفـکری کوتـاه با
جمع بندی تجربیات شخصی، ایشان نیـز یکی از علل اصلی این بی رغبتی را «عدم انگیزه کافی در یاد گیری درس ریاضی» عنوان نمودند . اما ریشه این «عدم انگیزه در چیست؟»

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی ریاضی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

76 − 66 =