گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی   در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵  صفحه

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

ارائه روش هاي پیشنهادي جهت حل مسأله

با توجه به اطلاعات بدست آمده و شناخت علل بی علاقگی دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی تصمیم گرفتم روش هاي زیر را اجرا نموده تا از میزان علاقه دانش آموزان را افزایش دهم:

  1. بالابردن سطح آرزوهاي دانش آموزان
  2. تشکیل گروه هاي کوچک
  3. برقراري ارتباط مناسب با دانش آموزان
  4. تهیه رسانه آموزشی
  5. تهیه داستان هاي تاریخی
  6. ارائه فهرستی از مشاغل
  7. استفاده از شیوه هاي نوین تدریس

۸ . استفاده از وسایل کمک آموزشی در تدریس

۹ . تغییر دادن محرك ها در جریان تدریس

۱۰ . مشاوره با مدیر و معاون مدرسه

۱۱ . ارائه گزارش در جلسه شوراي آموزگاران

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان را به تایید می رساند.

۲ . راهنمایی و مشاوره با والدین

اقدام و اجراي راه حل هاي پیشنهادي

  1. بالابردن سطح آرزوها- براي بالابردن سطح آروزها به دانش آموزان در جلسات متعدد متذکر شدم که هر انسانی با تلاش و کوشش می تواند موفق شود. انسان هاي موفق به دستاوردهاي کم قانع نمی شوند و تلاش دارند با برنامه ریزي و پشتکار در انجام کارها موفقیت هاي خوبی داشته باشند. شما هم داراي توانایی هاي زیادي هستید و نباید خود را دست کم بگیرید. می توانید با تبدیل محدودیت ها به فرصت ها و استفاده از این فرصت ها در یادگیري درس ها موفق باشید. تفاوتی میان شما و آنهایی که موفق هستند، وجود ندارد. تنها تفاوت در این است که آنها از فرصت ها استفاده می کنند و در کلاس با دقت به درس گوش می کنند و مطالب را در همان کلاس یاد می گیرند. در ادامه از شخصیت هاي علمی که با کمترین امکانات موفق بودند صحبت کردم. با این شیوه سعی

کردم سطح آرزوهاي دانش آموزان را افزایش دهم.

  1. تشکیل گروه هاي کوچک- دانش آموزان را به گروه هاي کوچک همیار تقسیم کردم و به آنها فرصت دادم متن درس را به صورت انفرادي بخوانند و بصورت گروهی

با هم بحث و گفتگو کنند و بعد به سوالات مطرح شده، پاسخ دهند. البته براي گروه هایی که فعالیت خودشان را با جدیت دنبال می کردند و مشارکت خوبی داشتند،جایزه در نظر می گرفتم.

  1. برقراري ارتباط مناسب با دانش آموزان- سعی کردم ارتباط دوستانه اي با دانش آموزان داشته باشم در ابتداي ورودم به کلاس با آنها سلام و احوالپرسی می کردم و سعی کردم با نام کوچک آنها را صدا بزنم از تنبیه یا مجازات هایی که شخصیت آنها را زیر سوال می برد، پرهیز کردم. دانش آموزان را در تصمیم گیري ها مشارکت می دادم و از آنها خواستم که عملکردم را در کلاس نقد و بررسی کنند و انتقادها و پیشنهادهاي خود را بیان کنند و نظرات آنها را در تدریس لحاظ می کردم. در این زمینه از راهکارهاي بهبود ارتباط (هورنباي ۱۹۹۴ ) استفاده نمودم.
  2. تهیه رسانه آموزش- در این زمینه از دانش آموزان خواستم که برحسب موضوعات درس از محیط پیرامون خود آثار و بناهایی تاریخی مربوط به دوره هاي مختلف را بررسی و از آنها گزارش تهیه و به کلاس ارائه دهند. کار دیگر تهیه روزنامه دیواري بوده و براي این کار آنها نمره در نظر گرفتم تا دانش آموزان تشویق شوند کارشان را با جدیت انجام دهند.
  3. تهیه داستان هاي تاریخی- ابتدا خود داستان هاي تاریخی را در کلاس می گفتم.براي نمونه ماجراي قتل آقامحمدخان قاجار را توضیح دادم و از شخصیت هایی چون میرزاکوچک خان که در تاریخ نقش داشتند صحبت می کردم و در ادامه دانش آموزان را تشویق کردم که آنها می توانند این کارها را انجام دهند.
  4. بازدید از موزه- یکی دیگر از اقداماتی که با همکاري مدیر مدرسه انجام دادم

بازدید از موزه شهرستان نهاوند  به همراه دانش آموزان بود. البته از آنها خواستم از این بازدید بصورت گروهی گزارش تهیه کنند و به کلاس ارائه دهند و گروهی که بهترین گزارش تهیه کردند مورد تشویق قرار گرفتند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 4 = 1