گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴ صفحه

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

دیباچه پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

درک مشکل پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بررسی بیشتر در رابطه با تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

ارائه مستندات پیرامون تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پیش بینی نتایج در مورد تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

راهکارها پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

رفرنس و منبع مورد استفاده تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پنجره ی آزاد کلاس

مهمترين شرط آموزگار خوب از لحاظ بهداشت رواني اين است كه با كمال صميميت به عمق مشكلات كودكان پي ببرد(شاملو، ۱۳۸۵،ص۱۷۹). و اين فضاي صميمي بعد از ارائه ی پاداش و دمي با نسيم نفس بزرگان خود به خود در کلاس برقرار مي شد. بدين علت از فرصت استفاده نموده در پايان هر ماه بر روی تخته جمله ی زير را مي نوشتم. «هر آنچه دل تنگ تان مي خواهد، بگوييد و بنويسيد.» که در جريان اين طرح بچه ها خيلي راحت حرف دلشان را خالي مي کردند. و به لطف خدا باعث شد با اقدام به موقع از فرار مجدد يکي از دانش آموزان از خانه جلوگيری بعمل آيد.

آموزش روش تحقيق: در اين مرحله به دانش آموزان روش تحقيق(دلاور،۱۳۸۸)، راه های اطلاع رسانی و گزارش نويسي يک مقاله تحقيقی آموزش داده مي شد.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی قرار داده است. گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را به تایید می رساند.

تعيين تکليف و ارائه ی تکاليف واقع گرا(آقازاده،۱۳۸۸، ص ۲۲۳) : با توجه به مهارت ها و علايق دانش آموزان از يک طرف و از طرف ديگر با توجه به اينکه دانش آموزان کلاس اينجانب روستايي و در يک منطقه ی کوهستاني زندگي مي کردند تکاليفي واقع گرا ارائه مي شد. مانند نمونه تکليف زير:

از آنها خواستم نقش انسان در حفظ محيط زيست و منابع طبيعي از جمله آب را با نوشتن يک داستان واقعي، علمي و تخيلي توصيف کرده و گزارش کار خود را در قالب يک نقاشي يا پوستر به اطلاع ساير دانش آموزان برسانند. و از دانش آموزان علاقمند به بازيگری مي خواستم موضوع فوق را به صورت نمايشي با حضور ۶ تا ۸ نفر آماده نموده و در حياط مدرسه اجرا کنند. ساير تکاليف در اين زمينه همراه با تکاليفي که قرار بود داوطلبانه بعد از هر جلسه ی تدريس يکي را به دلخواه انجام دهند، در آمده است. در قسمت ذيل تکاليف داوطلبانه بدون شرح آمده اند.

 

  • فکر کردن درباره ترانه، تصاوير، شعار و عنوان مناسب برای هر جلسه از تدريس، هر صفحه و پاراگراف. اين تکليف بعنوان راهبردی برای اعتلای خود- گردانی در يادگيری(کديور، ۱۳۸۶، ص ۲۲۹) و تقويت يادگيری مستقل به عهده دانش آموزان گذاشته شد.
  • ارائه هر گونه طرح ابتکاری(راهبردی جهت ارزش قائل شدن به خلاقيت و عواطف دانش آموزان).
  • طراحی ۱۰ سئوال تشريحی : دانش آموزان موظف شدند برای هر جلسه ی بعدی از قسمت تدريس شده به ترتيب شماره ی صفحه و پارگراف ۱۰ سئوال مهم تشريحي شامل دو قسمت نيم نمره ای و از هر صفحه حداکثر ۲ سئوال همراه با پاسخ طرح نمايند.
  • استفاده از کارنما يا کارپوشه(آقازاده،۱۳۸۸و سيف، ۱۳۸۶) : در هر جلسه سعي مي شد با روشي که شرح آن گذشت به حد تسلط ۹۰ از ۱۰۰ رسيده و در پايان هر ماه با حذف نمرات کمتر از ميانگين، مجموعه ای از بهترين نمودارهای رشد، پيشرفت تحصيلي و عملکردهای هر دانش آموز در کارنمای درس انگلیسی جمع آوری شود.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

6 + 4 =