دانلود گزارش تخصصی استثنایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی استثنایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او

دانلود گزارش تخصصی استثنایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او    با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۳ صفحه

همانطور که میبینید فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

نقشه راه معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی استثنایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی استثنایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی استثنایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

دیباچه پیرامون قضیه برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

درک مشکل پیرامون قضیه  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

بررسی بیشتر در رابطه با برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

ارائه مستندات پیرامون برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

پیش بینی نتایج در مورد برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

راهکارها پیرامون قضیه برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

رفرنس و منبع مورد استفاده برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

تجزیه وتحلیل وداده ها

برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیر­عادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.

روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :

۱ – مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف

۲ – مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او

۳ – اجرای پرسشنامه ای که در اختیار آموزگاران مختلف دانش آموز قرار گرفت

۴ – اجرای گروه سنجی در کلاس

منابع كسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زير می باشد:

الف : خود دانش آموز

ب : والدین دانش آموز

ج : همکلاسی های او

د : آموزگاران دیگر دانش آموز

ه : پرونده تحصیلی وی

در اولین مرحله به سراغ همکاران دیگر  رفتم و نظرشان را در مورد رفتار وی جویا شدم. اغلب همکاران از او ناراضی بودند. گرچه درک ذهنی بالای او را به عنوان نکته مثبت عنوان می­کردند ولی وی را به غرور و خود خواهی و بی نظمی برای مطرح کردن خود، متهم می کردند همکلاسی های علیرضا  هم او را فردی می دانستند که بسیار شلوغ کار پر حرف و لوس است.به طوری که بچه ها را زیاد اذیت می کند.

برای بررسی دقیق از وضعیت علیرضا  و از آنجایی که یکی از منابع کسب اطلاعات در مورد دانش آموز، خود او می باشد، از سوالاتی در مورد خودش پرسیدم.لازم به ذکر است در جلسه اول به جهت اعتماد او، در مورد مشکلات او با همکلاسیها اشاره ای نکردم و تنها صحبت درباره علایق و خواسته هایش اکتفا نمودم. برای گردآوری اطلاعات دقیق تر پرسشنامه ای تهیه نمودم و در اختیار ۳نفر از همکاران قرار دادم تا در مورد خصوصیات رفتاری او اظهار نظر نمایند که براساس نتایج استخراج شده از اجرای این پرسشنامه حالات و رفتارهای زیر بیشترین فراوانی را داشت.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود گزارش تخصصی استثنایی قرار داده است. دانلود گزارش تخصصی استثنایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی را به تایید می رساند.

۱ – جر و بحث زیاد و بی مورد

۲ – عدم توجه به خواسته ها و نظرات اطرافیان

۳ – عدم توانایی در کنترل احساسات و عواطف

۴ – مقاومت کردن در پذیرش سخنان اطرافیان

۵ – مطرح کردن سئوالات زیاد و کنجکاو بودن

در جلسه دیگری   از او دعوت کردم، در این جلسه برخی از نتایج بدست آمده از پرسشنامه و انتظارات همکلاسی ها از او مطرح شد. وی معتقد بود که به درس علاقه ندارد و بنابراین در کلاس حوصله گوش کردن ندارد و اینکه آموزگاربرخی مطالب را زیاد تکرار می کند که حوصله اش سر می­رود، همچنین انتقاداتی از رفتار برخی همکلاسی ها نسبت به خودش مطرح نمود.

در جلسه مصاحبه با دانش آموز مطرح کردم که شاید لازم باشد با والدین او صحبت کنم او مخالفتی نکرد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با مادر علیرضا  تماس گرفتم وی ضمن تایید  این مطالب معتقد بود که علیرضا  خیلی پر شلوغ کار است و ما را هم دچار درد سر کرده است، به همه چیز اشکال می گیرد، هیچکس را قبول ندارد و در خانه انتظار دارد همه دستورات او را اجرا کنند.

برای تکمیل اطلاعات بدست آمده به متون و کتب و مقالاتی که در ارتباط با بیماری اوتیسم و ویژگیهای کودکان سر آمد ، در اختیار داشتم ، مراجعه نمودم که به خلاصه اي از موارد مطرح شده مرتبط با مشکل دانش آموز مورد بررسی، اشاره می شود.

بررسی راه حل های موجود وانتخاب راه حل جدید

باتوجه به بررسیهای بعمل آمده درخصوص اختلالات رفتاری دانش آموزنامبرده وباتکیه براطلاعات بدست آمده ازمنابع ذیل اقدام به تحلیل واستنتاج موضوع تحقیق و انتخاب راه حل جدیدخود نمودم :

۱-مشاهده رفتارطبیعی دانش آموز(رقتاروعملکردواقعی او)

۲-باهماهنگی مدیر مدرسه ارجاع دانش آموزبه کارشناس مشاوره وتست

۳-مطالعه پرونده مشاوره ای دانش آموزهم نشانگراین نکته است که اختلال رفتاری دانش آموز احتیاج به یک برنامه اصلاح رفتار دارد.

۴-نظم بخشیدن به رفتاردانش آموزومقید نمودن اوبه رعایت نظم ومقررات نیازمنداستفاده ازیک برنامه ریزی تربیتی مداوم ومنسجم وتغییردرعادات رفتاری روزانه دانش آموزبوسیله طرح تشویقی وروشهای تقویت مثبت و منفی رفتاروتنظیم قرارداد رفتاری میباشد.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی استثنایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 1 = 9